The Great Yokai Battle of Akihabara
Potpuno novi anime inspiriran Noći vještica. Rickovi planovi da napravi ultimativni UI toster krenu čudnim tijekom kad su on i Morty prisiljeni otputovati u Akihabaru po rezervne dijelove. Režija: Masaru Matsumoto.