Jednostavna intimnost dodira
Stefan i Damon vraćaju se u Mystic Falls na zahtjev Sybil koja i dalje traži artefakt. Bonnie se vraća iz Pariza noseći podlu Enzovu krv zbog čega se Caroline pita hoće li postati vampir.