Danas će biti drukčije
Nakon saznanja da bi netko iz Stefanove prošlosti mogao biti sljedeća Damonova i Enzova meta, Stefan, Bonnie i Caroline kreću u Sjevernu Karolinu. Ondje Bonnie poduzima drastične mjere da bi oslobodila Enza.