U laži su kratke noge
Damon i Alaric susreću se sa starim neprijateljem nakon što dobiju oružje koje bi moglo uništiti Cadea. Stefana zarobljava poznanika i prisiljava ga na suočavanje s mračnom tajnom iz prošlosti.