Nostalgija je kučka
Sybil se osveti Damonu dovodeći ga u katatonično stanje. Caroline i Bonnie ulaze u Damonov um gdje nailaze na poznata lica iz prošlosti, ali otkrivaju da je Stefan ključ Damonove sudbine.