Odlučio si biti dobar
Cade se vraća u Mystic Falls i daje Damonu i Stefanu dodatne zadatke s nezamislivim posljedicama. Napetost između Caroline i Matta raste, ali daju sve od sebe da zaštite stanovnike od Cadea.