Gamache i njegov tim otkrivaju tragičnu priču koja objašnjava žrtvinu želju za osvetom i tako odvodi tim do njegovih ubojica. Na Gamacheu je da uhvati osobu odgovornu za nestanak Blue Two-Rivers, dovodeći se pri tome u ozbiljnu opasnost.