Gamache se vraća u Three Pines kako bi istražio nestanak popularnog stanovnika Marca Fortiera, ali to ubrzo postaje slučaj ubojstva koji vodi Gamachea i njegov tim u srce mračne prošlosti sela u St Anthony’s.