Seljani se suočavaju s istinom svoje prošlosti i tjeraju svoje kolektivne demone. Gamache shvaća da je Marcov ubojica imao vrlo osobni motiv. Lacoste dolazi do otkrića u vezi s Blueinim nestankom koje, čini se, identificira ključnog osumnjičenika.