Nakon što je ignorirao naredbe svog nadređenog, Gamache je poslan u udaljeno selo Three Pines da istraži ubojstvo bogatašice, gdje ubrzo otkriva da nije sve onako kako se čini i da mu ne manjka osumnjičenih.