Janette Desautel je napadnuta raviolima s rakovima. Terry Colson preživljava napad. Njegov položaj u policiji je „neodrživ“, ali njegov položaj s Tonijem Bernetteom se popravlja. LaDonna Batiste-Williams otkriva značenje prijetećih gesta.