Desautel's na Aveniji tiho se otvara. Sonny založi instrumente kako bi kupio nakit. LaDonna Batiste-Williams dobiva prijetnje neznanca i podršku Alberta Lambreauxa. Sofia Bernette je deložirana radi vlastite zaštite.