Antoine Batiste izvodi "Cupid Shuffle", dok se kuća Desireeine majke ruši. Roditelji Annie T dolaze u posjet i saznaju za njezin diskografski ugovor. Djeca Alberta Lambreauxa saznaju za njegov limfom. Toni Berrnette saznaje za Sofijinog dečka.