Premijera 3. sezone. Antoine Batiste koketira s mučeništvom. Janette Desautel susreće svog starog neprijatelja, Enrica Brulard, i novog udvarača. Delmond i Albert Lambreaux debitiraju sa svojim indijsko-jazz albumom.