Treća epizoda sadrži aktualne komentare o ovotjednim temama o sportu o kojima se najviše govori, intervju jedan na jedan s komičarem Royem Woodom, Jr. i dubok uron u povijesno crnačke fakultete i sveučilišta (HBCU).