Prva epizoda sadrži intervju jedan na jedan s ESPN-ovim Stephenom A. Smithom i dubok uron u ostavštinu glavnog košarkaškog trenera Sveučilišta Duke Mikea Krzyzewskog usred njegove nadolazeće mirovine.