Putovanje iz snova
U jesen 2010. Petr Koukal odigrao je svoju najbolju utakmicu badmintona i pobijedio najbolje igrače svijeta. Ali uskoro je dobio loše vijesti. Dijagnosticiran mu je rak i hitno mora na operaciju, a potom na kemoterapiju...