Zlatna djevojka
Za rumunjsku gimnastičarku Andreeu Răducan gubitak olimpijske zlatne medalje u Sydneyju 2000. i dalje je trauma. Petnaest godina poslije pokušava shvatiti, kroz oči odrasle osobe, što se zapravo dogodilo.