Nostromo: Nemogući san Davida Leana
Dokumentarni film o redatelju filmova "Doktor Živago" i "Lawrence od Arabije" i njegova nastojanja da snimi ekranizaciju romana J. Conrada "Nostromo".
Dokumentarni film o redatelju filmova "Doktor Živago" i "Lawrence od Arabije" i njegova nastojanja da snimi ekranizaciju romana Josepha Conrada "Nostromo".