Ljubavni ekspres: Nestanak Waleriana Borowczyka
Život Waleriana Borowczyka – multitalentiranog umjetnika i avangardnog filmaša kojeg su filmski kritičari veličali sedamdesetih godina prošlog stoljeća i koji je izletom u svijet meke pornografije 1980-ih doživio vrhunac karijere.