Nasilnik. Kukavica. Žrtva. Priča o Royu Cohnu
Film istražuje život i utjecaj odvjetnika Roya Cohna, prikrivenog homoseksualca koji je umirao od AIDS-a i bio mentor mladom Donaldu Trumpu.