Sve je rečeno: Gloria Vanderbilt i Anderson Cooper
Gloria Vanderbilt i njezin sin, TV novinar Anderson Cooper, iskreno se osvrću na Vanderbiltin impozantan život umjetnice, poduzetnice i zvijezde.