Ispod stabla grejpa: Priča o C. C.-ju Sabathiji
Intiman pogled na život bivše zvijezde bejzbola. Cartsen Charles („C. C.“) Sabathia Jr. osvrće se na nasljeđe i izazove koji su ga oblikovali.