Nepobjediva
Joanna Jędrzejczyk, MMA prvakinja, suočena je s izazovom da ostane najbolja na svijetu, ali istovremeno se bori da bude priznata i prepoznata kao žena u suprotnosti sa stereotipima i nedaćama.