Ultra
Jedinstveni uvid u prošlost, srca i umove četvero svakidašnjih sportaša koje je prigrlio trener trčanja. Njihov su san i teret završiti ekstremnu utrku koja će testirati njihove granice, zaliječiti im duše i osloboditi demone.