Kada Olga, Stribor i Nikolaj dođu u pogon za preradu ribe s torbom punom novca, nalaze otključana vrata i ubijenog Viktora. Nikolaj poviče Olgi da bježi prije nego što ga ustrijele u leđa. Olga i Stribor moraju bijegom spašavati život.