Djevojka se utopila u Dravi u Osijeku u Hrvatskoj. Ništa ne upućuje na nasilnu smrt, no bila je jako mlada, trudna i nitko ne zna tko je ona. Policijski inspektor Vladimir pokušava dokučiti je li to bio nesretan slučaj ili je ubijena.