Stribor se udružuje sa šefom policije i piše novi izvještaj u kojem upozorava na moguću Kožulovu upletenost. To pomaže policiji, mišljenje javnosti okreće se u njihovu korist, a što više Vladimir istražuje, to se više čini da je Kožul krivac.