U Kijevu Nikolaj napokon nalazi Viktora uz Julijinu pomoć. Julija je pristala postaviti zamku nakon što joj je Nikolaj rekao za Katjinu sudbinu. Vladimir i Stribor istražuju Rocca i njegovo društvo.