Dok se Pat i Courtney svađaju oko sljedećih koraka u potrazi za Eclipsom, zloslutne vremenske prilike u Blue Valleyju upućuju na to da je on u blizini. Cindyn plan da unovači još jednog učenika krene u neočekivanom smjeru.