S ljetnim praznicima iza ugla, Courtneyn očuh, Pat Dugan, predlaže obitelji da odu na godišnji odmor nakon što je vidio da Courtney provodi previše vremena usredotočena na to da bude Stargirl, a premalo na školske zadatke.