Dok im Eclipsova prijetnja visi nad glavom, Courtney potraži pomoć na neočekivanom mjestu. Potraga za Thunderboltom odvede Mikea ravno do njegova prijatelja Jakeema, a Pat poduzme ekstremne mjere da zaštiti Ricka.