STARGIRL prati srednjoškolku Courtney Whitmore, dok nadahnjuje neočekivanu skupinu mladih junaka da zaustave zlikovce iz prošlosti. Serija daje novi pogled na Stargirl i prvi tim superheroja, Američko društvo pravde.