Razočarana Kimberly razmišlja o varanju na ispitu. Leightonin strah od izlaska iz ormara pokvari njezin vikend s Alicijom. Bela se nosi s posljedicama razotkrivanja napada. Whitney se suočava s istinom o Daltonu.