Prvi tjedan nastave otkriva da se Kimberly osjeća nedoraslo, dok Leighton napreduje u akademskom smislu... ali inače ne toliko. Whitney se suočava s nogometnom dramom a – u želji da se pošteno razuzdaju – Bela i Kimberly odlaze na goli party.