Dok se Kimberly povezuje s Nicom tijekom poduke, Leighton nevoljko počinje volontirati u ženskom centru, Bela istražuje lokalne aplikacije za upoznavanje, a Whitney nastoji odnos s Daltonom podići na sljedeću razinu.