Nakon što se druži s ekskluzivnim sestrinstvom, Leighton nagovore na spoj s dečkom, dok se Whitney povjerava suigračici o svojoj vezi s Daltonom. S Kimberly u pratnji, Bela izražava svoje mišljenje na važnom Katulovom događanju.