Dok se počinju navikavati na život na fakultetu, cimerice s prve godine Kimberly, Bela, Leighton i Whitney snalaze se u odnosima, izvannastavnim aktivnostima i kulturnim šokom. Kasnije djevojke odlaze na ekskluzivnu zabavu kako bi se ispuhale.