Što se zapravo dogodilo Bambijevoj majci? Animorf oživi populaciju crvenih pandi. Što će se dogoditi kad Lumen Štrumpf dobije neurodegenerativnu bolest? Bitch Pudding bori se protiv Normana Batesa.