Ekipa iz „Queer Eyea” suočava se s najvećim izazovom dosad! Princeza Leia nakon nezgode u svemiru pretvori se u Super Svemirsku Leiu. Glazbeni skeč s Offred i zapovjednikom Waterfordom iz „Sluškinjine priče”.