Freddy Krueger ženi se i želi odgovor na jedno jednostavno pitanje: tko je njegov otac? Kako je biti kći plastičnog vojnika? Cure iz serije „Totally Spies” uče o međunarodnom pravu…. i dobiju PTSP.