Kalamarkove pustolovine nakon kraja „Spužve Boba Skockanog”. „Uber” ima novi način dijeljenja vožnji. Kad se Venom pridruži postavi „Hamiltona”, Broadway više nikad neće biti isti. Pink Panther izazove Black Panthera za prijestolje.