Nakon sinove smrti, Paul i Joanne usmjeravaju svoju tugu u dobrotvorni rad kroz Newman's Own. Dok i Paul i Joanne proživljavaju renesansu karijere, njihova je ljubavna priča njihova najtrajnija ostavština.