Početkom 1950-ih, ambiciozni glumci Paul Newman i Joanne Woodward susreću se kao zamjenski glumci na Broadwayu, pokrećući dvije najlegendarnije karijere Hollywooda i desetljećima dugu ljubavnu priču. Postoji samo jedan problem: Paul je već oženjen.