Napokon u mogućnosti izići u javnost kao mladenci, Paul i Joanne doživljavaju uspone i padove Hollywooda. Poslije, dok pritisci majčinstva tjeraju Joanne da se makne iz središta pozornosti, Paulova je zvijezda u usponu.