Dok Paulov alkoholizam nastavlja pustošiti njihov brak, Joanne svojem mužu daje ultimatum – otrijezni se ili odlazi. Poslije, osobna tragedija natjera Paula da naglavce uroni u opasan hobi... vožnju trkaćih automobila.