Kroz filmove kao što su Butch Cassidy i Sundance Kid, Paul postiže međunarodnu slavu uz status vodećeg holivudskog srcolomca. Poslije, Joanne izlazi iz polumirovine kako bi glumila u Paulovu redateljskom debiju.