Direktorica NIDA-e (Američkog nacionalnog instituta za zlouporabu droga) dr. Nora Volkow govori o nizu problema: ovisnosti kao bolesti mozga; stigmi povezanoj s ovisnošću; adolescentskoj ovisnosti i recidivima.