Dr. Kathleen Brady profesorica je psihijatrije i stručnjakinja za ovisnosti i bolesti koje se često pojavljuju uz njih. Komentira kako dublji poremećaji poput anksioznosti, depresije ili traume mogu dovesti do anksioznosti ili recidiva.