Na neformalnoj terapeutskoj skupini dr. Nora Volkow, direktorica NIDA-e, s ovisnicima i članovima njihovih obitelji raspravlja o ovisnosti kao bolesti mozga te ističe okolišne, bihevioralne i genetske čimbenike zbog kojih ljudi mogu podlijeći ovisnosti.